Verzending
1. Inleiding
1.1 In dit beleid geven we details over de leveringsmethoden, termijnen en kosten die van toepassing zijn op bestellingen voor onze producten die via onze website worden gedaan.
Magazijn | Bestemming | Verzendtijd & Kosten: |
---|---|---|
Europa | Oostenrijk, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal (geen Azoren), Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje (Geen Tenerife, Geen Las Palmas) en Zweden | 3-11 dagen 79,00 EUR |
United Kingdom | Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. | 3-11 dagen 99,00 EUR |
* Volg uw bestelling op www.17track.net met de ontvangen trackingcode. |
1.2 Dit beleid schept geen wettelijk afdwingbare rechten en verplichtingen; in plaats daarvan wordt onze gebruikelijke praktijk met betrekking tot de levering van producten aangegeven in dit beleid.
2. Bezorgkosten
2.1 Wij bieden standaard- of expreslevering aan in de Nederland:
Oostenrijk, België, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Spanje en Zweden . Met betrekking tot de standaard leveringsmethode, de bezorgkosten bedragen € 129,00;
2.1 Wij bieden standaard- of expreslevering naar het Verenigd Koninkrijk:
Engeland, Schotland, Wales en Noord-Ierland. Met betrekking tot de standaard leveringsmethode, de bezorgkosten bedragen € 129,00;
3. Levertijd (methoden en termijnen)
3.1 De methoden die we gebruiken om onze producten te leveren en de termijnen waarbinnen de levering meestal is voltooid, zijn als volgt:
(a) als uw afleveradres op de vasteland van de Nederland, kunt u onze vooraf geselecteerde verzendmethode selecteren of alleen gebruiken, en de typische periode voor levering van producten via deze methode is 3-11 werkdagen, met ons verdiende recht van 30 dagen, tenzij duidelijk anders vermeld;
(b) als uw afleveradres op de Verenigd Koninkrijk vasteland, kunt u onze vooraf geselecteerde verzendmethode selecteren of alleen gebruiken, en de typische periode voor levering van producten via deze methode is 3-11 werkdagen, met ons verdiende recht van 30 dagen, tenzij duidelijk anders vermeld;
3.2 Als u uw bestelling op een werkdag voor 1:1 uur GMT/BST plaatst, lopen deze termijnen vanaf het einde van de werkdag op die dag; als u uw bestelling plaatst na XNUMX uur GMT/BST op een werkdag, of op een niet-werkdag, lopen deze termijnen vanaf de sluiting van de handel op de volgende werkdag.
3.3 De leveringstermijnen vermeld in deze sectie 3 zijn slechts indicatief, en hoewel wij er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat u uw levering tijdig ontvangt, garanderen wij geen levering vóór het einde van de vermelde periode.
3.4 We kunnen fraudescreeningcontroles uitvoeren voordat het product wordt verzonden, en deze controles kunnen uw levering vertragen. Als de levering waarschijnlijk vertraging oploopt als gevolg van fraudescreeningcontroles, zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
4. Geografische beperkingen
4.1 We kunnen doorgaans leveren aan de volgende landen en gebieden: de Nederland en het Verenigd Koninkrijk. We kunnen geen levering aanbieden aan België en eilandlanden en -gebieden, inclusief; Malta, Cyprus, Britse overzeese gebiedsdelen, Tenerife, Las Palmas en de Azoren.
3.2 We kunnen van tijd tot tijd overeenkomen om producten te leveren aan andere landen en gebieden.
5. Levering volgen
5.1 Het volgen van de levering is beschikbaar voor alle bestellingen van onze producten.
5.2 Om uw levering te volgen, voert u hier uw bestelnummer in (dat staat vermeld in uw e-mail met de orderbevestiging) op de website van onze bezorgdienst: https://www.17track.net/.
6. Ontvangst en handtekening
6.1 Alle leveringen moeten persoonlijk worden ontvangen op het afleveradres en er moet een handtekening worden geplaatst.
6.2 Onze bezorgdienst zal u vooraf op de hoogte stellen van een poging tot levering waarvoor een handtekening vereist is.
7. Extra leveringen
7.1 Als een eerste bezorgpoging mislukt, zal onze bezorgdienstverlener nog minimaal 1 poging doen om de producten in je bestelling te bezorgen.
8. Collectie
8.1 Als uw producten niet worden afgeleverd ondanks dat onze bezorgdienstverlener nog minstens 1 poging heeft gedaan om ze te bezorgen, zal de bezorgdienst een kaart op uw adres achterlaten met instructies over hoe u uw producten kunt ophalen, inclusief een tijdslimiet voor het ophalen.
9. Leveringsproblemen
9.1 Als u problemen ondervindt met een levering, neem dan contact met ons op via de contactgegevens die wij op onze website publiceren of u anderszins op de hoogte stellen.
9.2 Als onze bezorgdienstverlener niet in staat is om uw producten te leveren, en een dergelijk falen is uw schuld, en u uw producten niet binnen de relevante tijdslimiet ophaalt bij onze bezorgdienst, kunnen we overeenkomen om de producten opnieuw te bezorgen ; we behouden ons echter het recht voor om u de werkelijke kosten van een nieuwe bezorging in rekening te brengen (zelfs als de oorspronkelijke bezorging gratis was).
9.3 Hieronder vindt u een indicatieve lijst van situaties waarin een niet-levering uw schuld is:
(a) u heeft het verkeerde of ontbrekende adres/telefoonnummer opgegeven voor levering;
(b) er is een fout geslopen in het opgegeven bezorgadres;
(c) het afleveradres redelijkerwijs niet bereikbaar is;
(d) het afleveradres niet veilig toegankelijk is;
(e) als persoonlijke ontvangst niet vereist is, er geen gemakkelijke en veilige manier is om de producten op het afleveradres achter te laten en er geen persoon beschikbaar is om de levering in ontvangst te nemen; of
(f) als een persoonlijke ontvangst vereist is, is er geen persoon beschikbaar op het bezorgadres om de levering in ontvangst te nemen en een handtekening te zetten.